خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 69
بازدید هفته : 127
بازدید ماه : 126
بازدید کل : 33488
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


دایی : ‌به بازیکنان گفتم شما بازی کنید من دعوا می‌کنم

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Ali-Daei-3.gifعلی دایی پس از تمرین امروز در گفت‌وگویی اظهار داشت: پس از بازی با سپاهان این اولین تمرین جدی ما بود که برگزار کردیم. به مدت دو روز فقط ریکاوری می‌کردیم تا بازیکنان را به شرایط بازی فردا برسانیم.
وی افزود: ما بازی بسیار سختی را در اهواز مقابل فولاد داریم. شناخت خوبی نیز از این تیم داریم. انشاءالله می‌بریم و با روحیه بالا به فینال راه پیدا می‌کنیم.
دایی خاطرنشان کرد: من مطمئن هستم که از همه لحاظ روی پرسپولیس در این بازی فشار است. ما می‌دانیم هوای اهواز گرم است و خیلی از عوامل هستند که شاید آنجا برای ما مشکل باشد اما تمرینات خوبی داشتیم و بچه‌های من بسیار با انگیزه هستند.

 

دایی خاطرنشان کرد: امیدوارم با دعای خیر مردم و کمک خدا طلسم عدم موفقیت خودمان در اهواز را با یک برد شیرین مقابل فولاد بشکنیم. ما در این بازی محروم نداریم اما مصدوم داریم.
دایی در جواب سؤالی که نقش مصدومان شما در عدم ناکامی در فصل جاری چه اندازه بوده است نیز گفت: تمام بچه‌های من با انگیزه هستند. آنهایی که الان مصدوم هستند برای پرسپولیس زحمت کشیده‌اند اما عادت کرده‌ایم بدون آنها بازی کنیم. من به آنها نیز می‌گویم دستتان درد نکند.خوشبختانه سایر بازیکنان جای خالی مصدومان ما را پر کرده‌اند.
وی همچنین درباره اینکه حاشیه‌ها به پرسپولیس ضربه وارد کرده‌اند یا خیر گفت: خدا را شکر اجازه این کار را ندادیم. به بچه‌ها گفتم شما باید فکر بازی باشید و من دعوا می‌کنم. شما فقط در زمین هر چه در توان دارید به نمایش بگذارید، برای پرسپولیس افتخار کسب کنید و دل هواداران را شاد کنید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد آینده کاری خودش گفت: بگذارید فصل تمام شود بعد از آن می‌نشینیم و تصمیم می‌گیریم. فعلا فقط به فکر موفقیت در جام حذفی هستیم.
دایی درباره حضور امروز کریم باقری در تمرین پرسپولیس نیز گفت: من و آقاکریم به غیر از فوتبال در بیرون از زمین نیز با یکدیگر رفیق هستیم. فوتبال مانعی برای از بین رفتن رفاقت ما نمی‌شود برخلاف خواسته‌های خیلی‌ها من و کریم در این مدت در بیرون از زمین چمن همدیگر را می‌دیدیم و با همدیگر حرف می‌زدیم. متأسفانه بعضی‌ها در این میان تصور دیگری داشتند.
وی افزود: برخی بدانند رفاقت من و کریم طوری نیست که بخواهد به خاطر فوتبال از بین برود. رفاقت من و کریم با فوتبال سست نمی شود و مطمئن باشید همیشه محکم تر خواهد شد.
دایی خاطرنشان کرد: باقری لطف کرد و امروز بر سر تمرین آمد و به بازیکنان روحیه خوبی داد. انشاءالله همیشه موفق باشند. او اسطوره است و هیچکس هم نمی‌تواند خدشه‌ای به رفاقت من و کریم وارد کند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com